streda 20. augusta 2014

I love my mom :3

Mama


Ahojte .. Dnes som rozmýšľala o čom Vám budem písať a rozhodla som sa písať o mamách :) . Myšlienku som dostala vtedy, keď si moja mama sadla ku mne a opýtala sa ma čo budem robiť. Za to som ju hneď objala a povedala s úsmevom na tvári : "Dakujem mami, za skvelý nápad." Mamka sa namňa nechápavo usmiala ale nič nepovedala :) .. A hneď som začala písať najprv do zošita čo napíšem tu. 

 Ták každý z nás určite miluje svoju mamu, aj keď nie každý má mamu. Niekedy sa s mamou hádam a neskôr to veľmi ľutujem. Myslím si že som vyhrala hádku s mamou ale pritom sa ukážem ako veľký zbabelec, pretože som sa pohádala s vlastnou mamkou kvôli nejakej hlúposti. Ja ju mám nadovšetko rada a ľúbim ju :* .. Keď ju objímem, mám pocit akoby na svete nikto a nič nebol iba ja,mama a naša láska. Vždy mi pomáha a ja si to niekedy ani neuvedomujem. Preto musíme dávať našu lásku svojej mame najavo aby to cítila, pretože nikdy nevieme kedy ju stratíme. 

 MAMU MÁME IBA JEDNU, ALE PRÍLEŽITOSTI MÁME VIAC  

 11.blog 

 -PLB


4 komentáre: