streda 8. októbra 2014

I Love Dogs :3

Ahojte zasa :) .. Nepísala som tu dlho, pretoze som ani nemala cas a priznám sa, ze sa mi ani nechcelo.. Kým som vám nepísala, zazila som toho dost. Myslím cez prázdniny a aj v skolskom roku. Dlho som rozmýslala co vám mám písat, pretoze vázne som tu dlhú dobu nebola. Urcite som nechcela písat co som zazila cez prázdniny, pretoze by vás to urcite nudilo ;) .. Tak som sa rozhodla písat o psíkoch. Nepoznám cloveka, ktorý by nemal rád psi. Asi pred tromi mesiacmi mi zomrel psik. Volala sa Nelka. Velmi mi chýba. Viem ze mnohí z vás si teraz povedia: " Jezis ona tu pise o psoch ako o ludoch, a pritom su to len zvirata .. " Týchto reci mam uz plné zuby! ! .. Neznasam ked to niekto povie. A myslím, ze niesom sama. Podla mna sú psi ovelaa lepsie, dôvernejsie a krajsie bytosti, ako nejaký ludia .. My ani nevieme kolko má pes v sebe lútosti, lásky, úprimnosti a mnoho dalsieho. Prosím ludí, ktorý majú ten názor ako ja, aby taký aj ostali .. Dakujem za precitanie blogu -13.blog -PLB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára